071 - 203 22 56
info@ri-organizing.nl

Supermarktmarketing…men let op de kleintjes, maar wie let op de portomonnee?

We kunnen ons lol weer op met alle supermarkten en de bijbehorende spaaracties. Net nadat we 784 EUR hebben besteed om alle muppets elkaar te krijgen, geven we nu 15 Euro uit voor een EK geluksvogeltje, 10 Euro een monskeys, etc. etc. Een gemiddelde omzetstijging voor de Supermarkten van 5%. Kassa!!!!!!!!!! voor de supermarkt!

Instrument van de supermarkten: Onze kids!

Ouders, ooms, tantes, opa’s, oma’s, kinderloze vrienden worden ingezet om toch maar bij die ene supermarkt boodschappen te doen, om kindlief te voorzien van poppetjes, plaatjes en andere prullaria die daags na de afloop van de actie verdwijnen in kistjes, hoekjes en andere verstopplekjes. Ruilacties op social media verschijnen, ruilmiddagen in de supermarkten, schreeuwende kids bij de uitgang van de winkels….het levert een boel stress op. Wij willen dat onze kids ook de hele collectie – en liefst nog meer- bij elkaar sparen. En wat het ons ook kost, we gaan ervoor.

In tussentijd wordt er overal geroepen dat wij moeten bezuinigen, dat we de hand op de knip houden.

Supermarktmarketing…..het kost ons gemiddeld 700 EUR om al die poppetje en prullaria bij elkaar te sparen, nog niet gesproken over de stress die het oplevert, de ruzietjes tussen de kids (ik heb ze lekker allemaal) en de irritatie die er bij komt kijken.

Het mooiste is dat er zelfs onderzoek is gedaan naar wat zo’n spaaractie de consument kost, maar ook een prachtig tabelletje wat het ons oplevert als we zo’n spaaractie delen met familie, vriend of buur!

Leave A Comment

Protected by WP Anti Spam